uppdaterning

Förlåt att jag har varit dålig på att skriva dom här dagarna men ja har varit upptagen, i lördags så fyllde en kompis år vi hade så kul drack o skratta, bästa va när kokos killkusin skulle snacka arabiska hahaha, shota ganska mycket fast blev bara lite lulli, kan inte berätta så mycket om lördagen för its a secret. Igår (söndags) så planera ja o nina att vi skulle ut men det blev inte av så jag drog till min morbror satt en stund där sen fick ett samtal av rola jag skulle möta henne och några andra tjejkompisar sen skulle några kompisar plocka upp oss me bil. Vi drog till heron först sen skulle vi bowla men det blev inte heller av så vi drog till rola och hämta vattenpipa och sen åkte o köpte smått o gott sen åkte vi till möllen. Vi satt där och rökte och skratta i typ en timme sen åkte vi hem. Och det är va jag har gjort under helgen, just nu så sitter ja o har skit tråkigt ska ta o skriva ett inlägg till syrran :) hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0