25- JULDAGEN

Vakna vid nio tiden tog på mig och fixade mig för att åkte till kyrkan, syrran och hennes man kom och plocka upp oss me bilen. Vi va i kyrkan i 2 timmar, när kyrkan va slut hälsade vi på kusiner och släktingar. Sen åkte vi hem till syrran och käka frukost där med syrrans man och hans kompis och kusin. Efter det så drog vi hem och alla började komma till oss, vi hade det mysig. Mamma och morbrors fru höll å att fixa maten (det hade gått flera timmar i mellan frukosten) Efter de klädde (stavning?) pappa ut sig till tomte och pratade syrianska hahah skit rolig, barnen blev skit rädda hahaha!! Jag fick mina ögonbryn tatuerade som julklapp, 3 pressentkort från bikbok hm och åhlens. Smink låda, väska som ja gillade skit mycket, två änglar som sitter ihop som ja också gillade mycke, och så har ja fått pengar. Senare vid halv åtta tiden började vi fixa oss för att gå till frankos fest, jag hade skit kul träffade på en massa vänner där som ja inte har sett på länge, fick en ros av en killkompis men jag gav den ut den till franko♥ Så snäll som franko är han tog upp mig på scenen och sa på micen att jag e hans lilla syster alla klappa :) skit sööt haha. Gick hem från festen runt tre tiden, somnade halv sex typ och sov till fyra. Så firra jag min jul, och det va allt från mig hejdå pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0