Tidsfördrivning!

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? Nej
2. Civilstånd? Singel
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? Ja
4. När var sista gången du verkligen skrattat? För nån timme sen
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Syrran eller rola
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? Hoppas inte
7. När var sista gången du grät mycket? ----
8. Är det någon du vill göra allt för? Jaa
9. Hur många kan du berätta allt för? 4st, Syrran rola elvira och en killkomps
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? Ja lite :)
12. Beskriv dig själv med ett ord? Snygg söt vacker :) hehe självförtroende
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Ja ska väl inte kyssa en tjej?
15. Fullständigt namn? Emmeli Bitar
16. Favoritlåt? Oj jag har många, men en låt jag aldrig tröttnar på är Nelly -Dilemma ft Kelly Rowland 
17. Favoritfärg? Svart & Mörk blå
18. Bästa vänner? Syrran, rola & elvira, har fler vänner men dom här tre är dom ja kan lita på
19. Person jag saknar just nu? Min grrrris :) <3
20. Första kyssen? Haha barntider, men första kyssen brukar man aldrig glömma :)
21. Sista kyss? Hmm....så länge sen att ja inte ens kommer ihåg den
22. Första kram? När ja hälsar så kramar ja alltid?
23. Senast kram? Elvira på jobbet
24. Senaste meddelande från? Elvira
25. Senaste person som jag någonsin sett? Mami <3
26. Mitt missbruk? Mobil och tuggummi haha
27. Favorit butiker? Gina, Bikbok och H&M
28. Vem jag berättar allt för? Har inte jag redan svarat på den?, syrran, rola, elvira och en killkompis
29. Favorit djur? Hund
30. Lång? Nej ja e kort, säger inte min längde
31. Vem har mitt hjärta? Hoppas det e den personen i mina tankar :) <3
32. Favorit film? Syrrans bröllops film hahaha
33. En hemlighet? Om ja berättar min hemlighet då är det ingen hemlighet längre...
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 100 om ja själv få välja
35. De flesta minnen med? Rola
36. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? Ingen ni behöver veta
37. De hetaste person som jag känner? Mig själv så klart ;)
38. Vem jag inte kan leva utan? Familjen, mina närmaste vänner
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Vaah? Ja fatta inte??
40. Vem jag älskar mest? Mamii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0