Elva&Trettio.

Usch dessa 30 min innan lunch verkar aldrig ta slut ! :'(
Sitter med Emms under mentorstiden, kul... "hela" klassen ska städa,
 jag soppade golvet lite och hjälpde en tjej att flytta ett bord...

Idag kommer min kusin Katta till skolan, ska äta snabbt och springa möta henne i Centrum.

Dagens Låtar :
 1.
Miguel - Go.
 2. Chris Mhina - Taking pictures.

Vecko planering: 

 Idag : Gå ta hål i örat, baka IGEN, och lata mig.

I morgon :
Återstår att se, försöka plugga ?

Fredag : Städa, möta upp Katta och Tina som sover hos mig + baka inför lördagen.
 
Lördag : Laga middag med Katta och Tina, tömma lägenheten och vänta in resten av folket :)

Söndag : SOOOOOOVA ! :D

Nu kom läraren tillbaka och jag ska återgå till min lektion !

Mwwaa !
/ Bettan Ettan.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

gillar du min blogg ? KrAmSISaR <3 ;);)

2011-02-02 @ 12:35:23
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0