Turkiet om 3 dager

Japp jag reser till turkiet om tre dagar, ska resa me broshans familj och min kusin. Ska träffa syrran och hennes man där nerre ska bli såå kuuul för har saknat dom som in i helvete :) sorry mitt språk. Ska även träffa min moster där med sin man och son som jag var med förra året oxå. Just nu så ska jag börja packa mina kläder för imorn kommer jag inte göra det jag vet är latiis (A) hehe. Idag så har jag bara varit hemma så jag ska snabbt packa sen gå göra frukost så här sent :). Folk äter middag jag har inte ens ätit frukost. Jag vet att jag har varit dålig på att skriva men jag ska göra allt jag kan så ja kan blogga innan jag åker och även när jag är där. Vi hörs senare.

Puss från mig till er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du turk?

2011-06-20 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0