Falska vänner



• Falska vänner
- Jag har en del falska vänner och just vid den här perioden har jag blivit osams med en hel del av mina vänner för att dom har varit falska. Det är nu jag öppnar ögonen och ser hur dom egentligen är, och det är då jag inser att jag bara har några få riktiga vänner. Asså hellre ha få riktigt bra vänner än flera falska, tkr jag. Orkar inte me er längre. Efter allt som har hänt så har jag jävligt svårt att lita på folk. Min syster är den personen som står mig närmast, hon kan jag lita på no matter what. Jag är en person som man kan lita på. Det som folk säger till mej stannar hos mig.

Kommentarer
Postat av: Gboy

håller me dig däär 100 % hellre ha få äkta vänenr än flera falska

2011-03-16 @ 01:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0