Förlåt för igår

Förlåt att jag inte skrev igår men det fanns inget att skriva om. Jag gjorde inget speciellt, typ vid ett så rulla jag mot botvid o satt där en stund me rola steffi sandra o syrran. Som vanligt ska nån säga nåt om mitt efternamn BITAR och aaa jag e stolt att jag har det som efternamn iaf. Senare vid tre rulla jag o syrran och rola hem till oss, vi kickade igång vattenpipan. Syrran messa sin coco hon kom oxå till oss så vi satt ganska länge med vattenpipan. Va hade sååå kul synd att jag inte kan nämna nåt här :D hahaha, senare när jag skulle lämna upp rola till centrum så träffa jag på gegi, värdens bäsa kille. Stog o prata en stund innan hans buss kom. Idag så åkte jag me elvira till skärholmen för att elvira hade tid i synoptiken efter det så gick vi runt. Köpte en bikini överdel från New York för att jag har simning imorn i sydpoolen och alla mina bikini som jag har har blivit för små. Kanske lägger upp en bild på den i nästa inlägg.

Hare så bra, Puss & Kram från mej till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0