Vänner som ja älskar


Rola Bchar
Den bästa tjejen med hjärta av guld, hon har alltid funnits där för mig så som jag har funnits där för henne. Hand i hand genom allt, ingen kommer kunna komma mellan våran vänskap. Du har ställt upp för mig så många gånger. Älskar dej så mycket gumman, vi har gråtit skrattat tillsammans. Hon kan alltid att få mig att skratta när jag mår så dåligt. Skulle kunna skriva böcker om hur underbar person du är. Våra tider tillsammans kommer jag alltid bära med mig i mitt hjärta ♥Jag och du genom allt ♥ I LOVE YOU



Ninorta Michael
Oooh vart ska jag börjar, du är så underbar det ska du veta, jag älskar dej så otroligt mycket. Du är en person som man kan snacka med om allt jahni då menar jag verkligen allt. Det som jag älskar med dej du är så ärlig du är rak på sak. Du ska veta att jag alltid kommer finnas för dej, om du nångon skulle behöva nåt så ska du alltid komma till mig. Lägtar till sommaren, får då vet du vad som gäller. Högtalarna+Nötter+Argile bästaaa! Love you ♥



Betul Kisa
Min sexiga kurd barn ♥ Har så många minnen med dej, jag har kännt dej mer än 5-6 år, även fast jag är 3-4 år äldren dej så tycker jag att du är så mogen så att man kan tro att du är lika gamal som mig. Vi har gjort så sjuka grejer tillsammans you know what i meen :).Folk blev avundsjuka på oss för vi var så mycket tillsammans. Allt började med att jag skulle flytta till fittja jag hade sån tur som fick bli just din granne. Vi har planerat så mycket tillsammans och då vet du vad jag menar :) du har en skönhet som jag inte har sett på nån du är så otroligt vacker. Din familj ooh var ska jag börja! Älskar alla från den äldst till den yngsta. Din mamma bästa kvinnan, din pappa har bästa humor, asså älskar alla i din familj. Du ska veta att jag alltid kommer finnas för dej oavsätt vad än som händer, du kan alltid komma till mig om du behöver nåt du ska du veta. Jag har ingen riktig syster som är mindre än mig för jag är minst i familjen men jag har tur som har dej som jag kan kalla dej för lilla syster ♥ Älskar Dej ♥


Kommentarer
Postat av: roola

OMG HJÄRTAT !

SÖÖÖÖT DU E DESAMMA HAYATI DU E MITT LIV DU E DEN PERSONEN SOM KAN ALLT OM MEJ I LOVE U MY BIIITCH !

INGEN INGEN INGEN KMR MELLAN OSS, DU E MINMINMIN PUSS PÅ RUMPAAAAAAN<3

2011-03-15 @ 23:40:58
Postat av: Betul.k

Älskliiiiiiiiing! :(

Vilken text asso, ja svär jag älskar dig så mycket mer wallah! Du är guldvärd mammas död och förtjänar allt det bästa! Din familj då? Gud har skapat era hjärtor speciellt för er, så underbar familj ja svär. Kärlek till dej askim o glöm inte va de ens händer så svär ja att ja alltid kommer att älska dej habibi! ♥ ♥

2011-03-16 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0