Hallåa där kött och blåbär

Hahaha nej men tjenare, ja hade sagt att vi hör sen,  skulle blogga efter den senaste inlägget, men jag hann inte göra det förren nu. Kan berätta snabbt varför jag inte gjorde det. Som sagt jag städa lite sen syrran sa till mig kom vi ska dra ut, en kompis kom och plocka upp oss med bilen. Vi åkte till västberga mcdonalds men när vi kom dit höll dom på att bygga om så då åkte vi tbx till kungens kurva Mc o käka sen åkte vi vidare till salem vart man plockar jordgubbar om vissa av er vet vart det ligger. Det va MÖRKT och vi ska promenera lite ja blev skit rädd jag ba aaahhh och sprang tillbaka till bilen. Syrran körde lite bilen sen åkte vi hem. Gjorde vattepipa med systrarna och maria min kusin. Satt och snacka om allt möjligt och nu sitter jag här och gör ingeting. Tror jag ska ta och lägga in mina bilder som jag hade framkallat tidigare i mitt album.

Vi hörs sen ♥ Puss & Kram från mig till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0