Aloo underbara läsare

Tjena, alla läsare. Ska ta boch berätta vad jag gjorde igår så kommer ni veta varför jag inte blogga.

Igår som sagt så drog jag ut me betul, vi drog till skäris, vi gick förbi älsklingen på jobbet, efter det så kolla vi på på skor till mig men hitta inte. Vi gick runt tills älsklingen sluta jobbet för vi skulle dra till heron. Vi drog till heron tog en runda i spiners, men det fanns ingen där så vi gick till Amazon och ficka. Tog en äppelpaj med en GOD drink som jag nte vet vad den heter. Anyway visatt där en stund sen såg vi nina och hennes 2 vänner så vi böt plats och satt med dom ett bra tag. Vi gick och tog en frisk luft sen kom rolas syrra och hämta oss och åkte hem. Satt en stund hemma hos betul tills jag fick ett samtal från syrran som ville åka och köpa mat från Max. Så åkte med henne. Senare runt tolv tiden ville pappa hem till syrran så jag åkte med han på vägen plockade vi upp stephani. Satt och hade mysigt och trevligt snackade om allt möjligt. Senare runt halv två åkte vi hem. Kom hem tog ut smått och gott för la en film i datan som jag kolla på den (IMAGINE ME & YOU) Gillade inte den så mycket :/. Somnade mitt i filmen. Och det va allt jag gjorde igår.

Idag vakna jag runt två tiden av allt ljud hemma. Låg kvar ett bra tag i sängen, sen gick jag och käka allt som går och äta hahaha, asså allt jag såg jag käka från det. Kolla på tv ett bra tag oxå sen ringde pappa och fråga om jag kunde jobba och hämta med mig sin mobil till parkeringen så jag vänta och vänta men han kom nte han hade totalt glömt bort mig. Så gick tbx hem diska för det va glas och tallrikar och bestik överallt. Och nu sitter jag i min säng ska strax städa mitt rum så jag hinner me mitt tv program som går klockan åtta. Ojj shiit va långt mitt inlägg blev haha :) jag skriver mer senare pusss ♥ 

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0