1/1-2012

Aloo alla läsare, förlåt för jag inte skrev nåt under nyår och igår. Jag hann inte göra det men men inget ja kan göra åt, när klockan blev tolv gick vi alla, broshan smällde raketer och kusinerna små smällare syrran och det halkade och slog i huvudet i en stolpe hahah stackars henne! Fick en massa sms av underbara personener som ja blev jag glad av, fick inget samtal eller sms av en viss person 00.00 men jag fick mitt samtal runt 3 tiden jag blev så glad att jag hade värsta leendet på mina läppar hehe, världens bästa människa ♥ Sedan gick ja, syrran och maria min kusin till Orhai festlok där det fanns fest var där en stund och dansade och träffade på vänner sedan drog vi hem, innan vi drog hem så jag träffa vi på en kill kompis som som  ja inte hade snackat på länge på grud av lite grejer men vi löste allt, löste oxå ett annat probem me en annan person oxå. Alla la sig vid sex tiden men jag o soso var uppe till 10 kanske efter oxå haha, medans alla säger god morgon säger jag godnatt. Som tur hade ingen baksmälla fast än jag hade druckit mycke. Det va allt jag gorde under under 1 Januari.

Kommentarer
Postat av: alison

åå vad fina ni är där :D <3

2012-01-03 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0