Helt underbar dag

Tjena, ja vet att ja har börjat bli dålig me att uppdatera här men men ska försöka fixa det. Igår (Lördag) så blev jag väckt av elvira runt 11 tiden, hon ringde och sa att ja måste vakna för vi hade planerat att sola. Så gick upp tvätta snabbt ansiktet och byte om sedan möte henne i centrum. Så snäll som elviras kusin är så betala ja inte full pris, iaf sen fick vi skjuts av han hem till henne. Hon byte om sen åkte vi till mig för jag ville oxå byta om. Fixa mig o sen drog vi till stan. Köpte ett par byxor, örhängen o annat. När vi var på väg hem så möte vi upp nina och hennes kusin. Det fanns nån fest eller vad det va REDLINE, asså bara snorungaar!! 13-14år dom står och röker jag ba öööh....driver ni me mig. Det va inget för mig ja frös så jag sa till elvira att vi drar hem. Kom hem hann käka innan rola ringde sa kom hem till mig. Åkte dit kika igång pipan, satt och chilla snacka om allt möjligt. Senare kom jessi och rima (rolas syrra och hennes kusin) satt kvar en stund sen bestäme vi oss för att spela kort. Ja och jessi förlora så vi ska bjuda rola och rima imorn på fika hahahaha. Kom hem för typ 40 minuter sen. Hade så underbar dag, tack till alla som gjorde min dag haha :)


Hoppsan det va första gången ja förlorar!!!


ASSÅ JA SKULLE KUNNA DÖ FÖR ATT FÅ HA SAMMA TOFFLER SOM DIG, SHIIT KAN MAN GÅ PÅ FEST MED DOM!!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA GEEEEELWAAANI GEEEELWAAAANI

2012-01-08 @ 04:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0