Music is my life

Tjena, just nu är jag på jobbet med farbror lyssnar på musik. Igår så drog jag och rola till skärholmen först, vi gick förbi hennes pappas affär för hon skulle hälsa på hennes kollegor som hon inte har sett på länge. Sedan rulla vi vidare till heron där vi skulle egentligen möta elvira och sandra men dom hade inte kommit än. Så då gick vi för att käka tills dom kom, vi tänkte på va vi skulle äta så det blev vår favorit ställe Pizza Hut där vi inte har käkat på läänge. Dom har renoverat där så det e skit snygg till skillnad vad det va förrut. När vi hade käkat klart kom elvira och sandra, vi satt kvar och snacka sen drog vi vidare till Spiners. Vi bestämde oss för att vi skulle spela biljard. Det va så lång tid tills vår tur va så vi gick bara runt o chilla tills vi såg en hel del personer man känner. Elvira och sandra drog innan oss, men ja och rola va kvar tills vi hade spelat klart. Det kom två killar fram till mig medans rola prata i lur, dom fråga om vi va själva och om dom fick spela me oss. Ena killen va fin han hade värsta ögonen. Men men ja ville spela själv me rola så dom drog.  Så vi spelade sen ringde syrran hon hämta oss vid 23 tiden. Kom hem hade så ont i mina ögon så ja la mig i sängen somna en stund tills jag fick ett sms av ♥ så messa till 3 tiden sen sov jag me ett leende på läpparna hehe :) det va allt jag gjorde igår pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0