Del 1- Som personer

Rola
Världens underbaraste tjej,
har varit vän med dej i ungefär 7-8 år. Vi har hunnit göra så mycket tillsammans att inte ens folk gör det på 10 år tillsammans. Vi har delat så mycket minnen tillsammans, gråtit skrattat sprungit, har så många minnen med dej att jag kan skriva böker om våra minnen. Kommer du ihåg när vi va i heron och skulle hem vi va under tunneln sen jag hörde ljud från busken ja sprang och du börja springa sen jag stanna du fråga vad det va ja sa hörde nåt från bussken hahaha, asså vi kan snacka om nåt skit tråkigt ändå så kan vi skratta om det. Jag älskar dej rola, nu imorgon och för alltid. Det är jag och du för alltid hayatii ♥

Betul
Min vackra turk syster,
har känt dig sen jag flytta till fittja har så tur att jag flytta hit och lärde känna. Även fast vi är grannan och du bor huset bredvid mig så brukar ja inte se dig på flera veckor men det gör inget för det har jag och du redan snackat om. Jag vet att vår kontakt är si så där men jag har så kul varje gång vi är ute tillsammans, du vet att jag alltid står vid din sida när du behöver mig. Älskar dig och din familj, och din mamma har jag inga ord för för hon är så underbar människa. Saknar dej betuul :) ♥

Matilda
Är en person som har växt upp och blivit så vacker,
och även en släkting men föredrar att kalla dig för kusin. Har känt dig sen vi va små, jag minns att vi lekte hemma hos er haha barn tider glömmer man aldrig. Du är så snäll, söt och gullig tjej. Finns alltid här när du än behöver nåt ♥


Kommentarer
Postat av: bette

Asss kurbon älskar hela dig emoshee <3<3 Ett utav mina nyårslöften är att träffa dig mycket oftare ins'Allah, älskar dig jätte mycket caneminoooo <3<3

2012-01-04 @ 04:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0