Del 2- Som personer

 Ninorta
Min snygga assyr syrra,
jag försöker alltid tänka hur vi lärde känna varandra men kommer inte på, vi har så många minnen tillsamman. Även fast vi inte är lika tajta som förut så vet jag att du alltid finns där om jag behöver dig, du ska veta att jag alltid finns här för dig när som hels. Men helst inte när jag sover haha skojar bara :), våra utgångar är alltid knas. Hahaha nu det kom upp en bild i mitt huvud. Minns du när jag du och kevar promenera till alby sen det var två gamlingar bakom oss, jag tog ner mitt huvud och snurra på håret (shaer shaer) hahaha sjuka tider, varje gång vi går ut ja var tvungen att ha med mig högtalare till mobilen när vi alltid rökte vattenpipa haha. Love you korban

Kevar
Är en kille som man alltid har roligt med
, även fast du bor långt ifrån mig så träffas vi när du kommer till Stockholm. Jag va den första som börja kalla dig för junior haha :), Jag minns den dagen på bilden här uppe, haha vi hade så kul. Du är snäll och söt kille tack för ja fick lära känna dig ♥


Fadi
En snäll  och rolig kille från skolan,
lärde känna dig när jag börja i Botvid. När jag börja i botvid så snacka vi inte, det tog flera veckor innan vi börja snacka. Insåg då att du är snäll och rolig kille som får en att skratta åt allt även fast jag skrattar ändå åt allt haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0