Har inget för mig

Är du kär? Nja
Är du en sportfåne? vah?
Är du röksugen? Aldrig, vattenpipa? Aaa lätt
Är du trött? A ja är faktiskt ganska trött
Är du shoppingsugen? Alltid
Är du ressugen? JA, hur sugen som helst
Är du skolsugen? Årets skämt eller?
Är du irriterad? Nej då
Är du festivalsugen? Nej men festsugen
Är du alkholsugen? Nu nej
Är du saknad av nån? Det tror jag faktiskt
Smeknamn? Mimi, mimo, amoshe
Bästa åldern? Den nuvarande är helt okej, 17, men längtar till 18-årsdagen
Hur sminkar du dig? Foundation, miniral puder, rouge och läppstift
Vårens accessoar? Stor väska
När stal du senast något? När jag var 10.
Hur många timmar sov du inatt? Blev inte så jätte många timmar, knappt 5 tror jag
Vilken film såg du senast? Bad teacher
Vilken internetsida besökte du senast? facebook
Vad sa du senast till vem? Om du behöver hjälp säg till
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från ♥, för alltid me finaste mimi
Vad gjorde du i förrgår? Var i skolan, sen ute me elivra och ♥ som tog me sin vän
Vad har du gjort idag? Skolan, sen jobbet sen hem
Vad ska du göra imorgon? Skolan sen kanske träffa mitt hjärta
Hur många msn-kontaktetr har du? 226
Vilket land besökte du senast? Turkiet
Hur många snälla känner du? Väldigt många!
Vad såg du senast på tv? Desperate houswives
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Eeh, vet inte, orkar inte gå och kolla.
Senaste köp? 1 jeans, 2 byxor och solglasögon
Vad har du för skor? Har inga på mig just nu.
Vad har du på dig nu? Byxa me linne
Vilken musik har du lyssnat på idag? Allt möjligt
Är du vegitarian? Nepp
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Not your business
Vad heter dina kusiner? Man tror jag orkar skriva
Vad drack du senast? Multivitamin dryck
Gillar du att laga mat? Jaa
När sjöng du senast? Today
Vad gör dig lycklig? Min familj & mina vänner och självklar min prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0