Onsdag 21

Tjeenare alla underbara läsare, ska ta och berätta om gårdagens händelse. Känner på mig att det här inlägget kommer bli långt men men så är det ibland. Runt tre tiden åkte jag med syrran till skärholmen hon skulle sminka sig vid fyra så jag passade på att köpa något att ha på mig. Köpte en tunn skjorta eller vad man ska kalla det för, sen svart tup top o lite annat, köpte även blå naglack för ville testa något nytt. Beställde även en stoor ballong till syrrans födelsedag men den får ni se på lördag för det är då jag ska hämta upp den. Så efter jag hade köpt klart det jag behövde gick vi till Make Up Store där syrran skulle sminka sig, jag var kvar med henne en stund sen åkte jag vidare mot jobbet. Jobbade från runt halv fem till nio sen åkte tbana hem. Byte om sminka och fixa till håret sen åkte jag tunnelbana till hallunda för att möta sara som var hemma hos Natalie. På vägen till Natalie så såg ja ♥ som var med sin kompis. Hälsade en snabbis sen gick jag vidare till Natalie. Fick skjuts till stan av saras kompis. Jätte trevliga tjejer var dom, vi åkte två bilar och snacka om att hitta parkering. Vi åkte runt och runt i kanske en timme haha. Anyway, fick vänta en stund utaför innan vi kom in i blekholmsterassen så som cluben heter. Hade såå kuuul, fick även äntligen träffa syrrans bästa killkompis, JONAS DU ÄR GULD VÄRD! Har lovat att jag ska göra en egen inlägg om dig men det kommer någon annan gång . Hmm vart va jag...aa som sagt hade asss kul igår, festa och drack blev lulig men inte ful som tuur. Festen var slut runt tre lite efter tre, jonas var med sin kusiin som hade bil. Dom körde oss till västbergas Mc för jag och rola var hungriga haha tjooockisar. Det blev tjafs mellan killar inne i mc så vi drog därifrån. Åkte hem däcka direkt SOV BARA 2 TIMMAR FAAN! haha. Jaa som sagt det var det jag gjorde under hela onsdag. Hoppsan det blev ett långt inlägge. Hoppas ni orkar läsa den pusss heeej ♥ Bilder kommer upp så snabbt jag får dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0